Відкривши власний офіс у Києві в 1994 році, наша компанія стала першим міжнародним консалтинговим агентством у сфері комерційної нерухомості в Україні.

ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІЙТИ ДО ВИБОРУ РІЄЛТОРА – ПОРАДИ ФАХІВЦЯ З НЕРУХОМОСТІ

21.05.2018

Якщо у Вас виникла необхідність вирішити питання з нерухомим майном – купити, продати, винайняти або здати помешкання, офіс чи будь-яку іншу комерційну нерухомість, можливо Вам знадобиться допомога кваліфікована рієлторська допомога.

Сьогодні ми розповімо про критерії вибору фахівця з нерухомості та дамо кілька фахових порад, які можуть допомогти уникнути проблем при укладанні будь-яких угод, що стосуються операцій з нерухомістю. Якщо Ви в роздумах над тим, куди краще звернутись – в агентство нерухомості чи до рієлтора, який працює приватно, – то краще зупиніть свій вибір на агенції, при виборі якої радимо звернути увагу на кілька важливих факторів:

  • тривалість роботи на ринку нерухомості;
  • відповідальність за взяті на себе зобов’язання;
  • пакет надаваних послуг та строки виконання договірних зобов’язань;
  • вартість послуг і порядок оплати;
  • кількість клієнтів та їхні відгуки;
  • наявність філій.

Професійне рієлторське агентство ніколи не побоїться скласти з Вами договір про надання професійних послуг, згідно з яким саме воно буде нести відповідальність за юридичну чистоту майбутньої угоди. В жодному разі не варто укладати договір про надання інформаційно-консультаційних послуг. Це повинна бути тільки угода про надання послуг з посередництва в купівлі-продажу нерухомості. У цій угоді, в обов’язковому порядку, слід чітко прописати обов’язки рієлтора. Не має бути загальних формулювань на кшталт «супроводжувати угоду до її успішного завершення». Пропозиції повинні бути чіткими і конкретними. Наприклад: перевірити документи, здійснити перевірку зареєстрованих в квартирі осіб в органах реєстрації, представляти інтереси з пошуку нотаріуса, розрахувати податки тощо.

Чи не найголовніша риса, якою повинен володіти рієлтор – це чесність. При роздумах «як вибрати рієлтора» пам’ятайте, що професійний рієлтор повинен відповідати наступним критеріям:

  • пунктуальність і здатність завжди увійти в становище клієнта;
  • незалежно від того, будете Ви з ним працювати чи ні, детально розповість Вам про всі деталі процесу;
  • не боїться аргументовано відкинути будь-яку Вашу пропозицію, яку вважатиме хибною. Бо ж з професійної точки зору він чудово знає, як краще купити чи продати. А також добре розуміє те, що неможливо виконати абсолютно всі побажання клієнта.

Пам’ятайте, що варто насторожитись, якщо рієлтор у всьому Вас підтримує і погоджується, адже експерт – він, а не Ви. Фаховий посередник вже викликає повагу і прихильність за рахунок своєї кваліфікації. Ця людина добре знається на всіх останніх юридичних змінах у своїй галузі, завжди зверне Вашу увагу на небезпечні моменти угоди та вбереже Вас від майбутніх проблем.

Якщо ж Ви все-таки вирішили зупинити свій вибір на приватному рієлторі, то тут у пригоді стануть рекомендації ваших друзів чи знайомих, краще – кількох.
Рієлтор з солідним стажем роботи (десять і більше років) взагалі не має потреби шукати собі клієнтів. Він переходить «з рук в руки», від одних клієнтів до інших – по знайомству чи по рекомендації. Часто приватний рієлтор не має необхідної юридичної освіти, тому здебільшого співпрацює з юридичною компанією, яка здатна грамотно проконтролювати процес оформлення документів та взяти на себе юридичну відповідальність. І звичайно ж, рієлтор повинен мати свідоцтво про реєстрацію фізичної особи-підприємця, із зазначенням даного виду діяльності.

Напишіть нам

Контакти

вул. Карла Мікльоша, 23, м. Львів, 79031
+38 (098) 586 70 87
office@idconsult.com.ua